Alla inlägg under augusti 2010

Av Viola Klasson - 30 augusti 2010 12:04

Efter några veckors semester i härlig gemenskap var det dags igen att bege sig tillbaka till verkligheten, tillbaka till arbetet och alla härliga människor jag jobbar med! :-) Semestern var underbar och jag träffade många härliga människor som är betydelsefulla i mitt liv! <3<3<3


På jobbet nu rullar det på i vanlig ordning. Lite för mycket jobb blir det ibland. Man känner det i kroppen och man varvar inte ner så mycket som man borde. Och när man väl är ledig så blir man så himla trött när man tillåter sig själv att koppla av ordentligt. Då orkar man ju inte göra något nästan.. Helt sjukt hur ens kropp fungerar! 


För övrigt är allting bra! Har en del att göra här hemma.. Få upp lite på väggarna, byta ut min bäddsoffa mot en vanlig soffa och ett annat soffbord. Hitta en hall-spegel som jag tycker om och lite annat. Ta tag i körkortet igen. Har varit alldeles för lat på den punkten. Inte bra! 


I Lördags var det grillfest hos vän Peter i Vänge med många av alla mina underbara vänner! Vi hade riktigt trevligt och en hel del dricka blev det!

Samma dag hade jag först jobbat 10 timmar, och så var det en annan speciell dag samma dag oxå. Dagen då det var 20 år sedan min far gick bort. :( Så tankarna gick till mina 4 fina äldre syskon!! Är så glad att jag har er! :-)


Nu blir det ett varmt bad, sen jobb 14-18 och därefter Ljusparty i Levide ikväll! Mys! :-)


<3 <3 <3 *Kärlek* <3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards