Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

Saknar....

Av Viola Klasson - 6 mars 2012 20:34

Saknaden är obeskrivlig, och den blir värre och värre för varje dag... :( <3 Vill så gärna få höra hennes härliga röst igen men det går inte. Prata av sig och dela sina vardagsproblem och glada livshändelser. Lyssna på dina busigheter och skratta ihop åt allt. Prata killar och allt som vi delat med oss av till varann. Dem samtalen och den tryggheten och tilliten fattas mig.. Du var inte bara min moster. Du var även min bästa vän!  :(

Var på Stranges begravningsbyrå igår med mormor och morbror, och planerade hur Linnéas begravning kommer att bli och hur dödsannonsen kommer att se ut. Den kommer att publiceras i Gotlands-tidningarna imorgon. www.helagotland.se   Där kan man se annonsen ett tag framöver, men till slut tas den bort och då kommer den att vara sökbar på, www.familjesidan.se  

Begravningen blir den 17:e Mars kl 13.00 i Väte kyrka på Gotland. För den som inte kan komma så går det bra att skicka blommor eller sätta in en slant till Cancerfonden. För att hedra hennes minne. 


Vill återigen tacka för allt stöd och hjälp man får av alla nära och kära. Mina fina vänner och fina kollegor. Vill även tacka Linnéas vänner som hört av sig. Även fast jag inte känner dem så värmer det att dem hör av sig. <3


Pratade ett långt samtal med hennes partner igår.. Både smärtsamt samtal och glatt samtal.. Det är skönt att vi båda kan tillåta oss själva att skratta lite ibland.. Även fast man har henne i tankarna hela tiden.. Och att man pratar om allt jobbigt som varit och vad vi har att vänta oss.. Kämpa på Fredric. Du är stark och en kämpe! Tack för alla fina ord jag fick höra av dig igår. Det värmer gott att höra att jag är omtyckt. :) Och det känns bra att du finner en trygghet i att prata med mig. :)


Hann även med en myskväll hos syster igår, efter den jobbiga eftermiddagen. Är alltid lika mysigt att träffa dem och att ha alla tre barnen i knät eller tätt inpå sig! :) Myspys, och deras kärlek värmer mycket! :) <3



Snart blir man moster för sjunde gången. :) Syster Sandra i Turkiet väntar sitt fjärde barn som beräknas komma nu i Mars. :) <3 Har tre stycken fina systerdöttrar och tre stycken fina systersöner sen innan. Så är jag ju faster också till två fina brorssöner. :) <3 Älskar dem alla! <3


Denna vecka kommer att mestadels bestå av jobb. Men ska även försöka ta mig tid att skriva ner inköpslistan till den kommande festen bla. Inbjudningarna har gått ut, så nu är det bara att se fram emot en dag som jag kommer att tillbringa med dem bästa och finaste människorna i mitt liv. Då ska vi slå klackarna i taket! :)      

Till er andra fina som inte kan vara närvarande så ska vi ordna till lite fika till er nån av dagarna runt min årsdag. :) 


Nu får det bli ett varmt bad och sen en film innan sängdags. Har ett långt 10-20 pass framför mig på jobbet imorgon, så vill till att vara pigg och utvilad! :) 


Puss och kram på er och tack till alla underbara för att ni finns i mitt liv! <3    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viola Klasson - 19 juli 2012 13:00

..till en fyra veckor lång härlig semester. :) Ska bli så skönt att bara släppa allt och koppla av! :) Ta dagen som den kommer och umgås med dem finaste man kan tänka sig! :) Men denna semester blir inte som den brukar vara. Jag har ju haft som ...

Av Viola Klasson - 5 juli 2012 13:18

4 veckors semester! :) Ska bli helt underbart att få vara helt ledig och njuta av alla fina människor som jag ska träffa och umgås med. :) Så underbart att bara ta dagarna som de kommer. Inte så mycket planering bortsett från eventuella resor till fa...

Av Viola Klasson - 25 juni 2012 15:29

Regnet öser ner utanför.. En bättre ledig dag kunde man haft.. Humöret är inte på topp och har nära till tårar idag.. Vet inte riktigt vad det är med mig ibland.. Men då saknaden av moster är stor, och jag har min cancersjuka kollega i tankarna hela ...

Av Viola Klasson - 15 juni 2012 13:26

Sommaren startades med att delta i Tjejruset med ett gäng fina kollegor. :) 5,2 km skulle klaras av, och det gjorde vi bra. Några sprang, och några gick. Vi var bra uppdelade och alla klarade sin bit väldigt bra! :) Riktigt kul var det. Alla fick med...

Av Viola Klasson - 30 maj 2012 23:08

..har nu gått sedan himlen fick en vacker ängel. 4 långa månader som jag inte fått höra rösten från, eller fått ett enda sms av den person som jag hade som mest kontakt med.. Vi kunde höras flera gånger om dan ibland. Prata timtal i telefon eller l...

Ovido - Quiz & Flashcards