Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

Höstfynd gjorda, tripp till stockholm nästa vecka och ljusparty på gång.

Av Viola Klasson - 26 oktober 2011 22:53

Det är några av grejerna som händer i mitt liv just nu.


Vi kan börja med höstfynden. Var iväg på ett ljusparty i Levide i förra veckan. Beställde då en helt underbar värmeljusstake. Den är i silver och det är vackra stjärnor och snöflingor på den. Kommer ge ett jättemysigt sken i mitt hem. Ett annat fynd gjorde jag igår på Rusta. Det är ett vitt hjärta med mindre hjärtan rakt igenom och så små hål, ihop med en krok så att man kan hänga den i fönstret. Blev två stycken såna. Har tända ljus i dem nu, och det vart riktigt mysigt sken utav dem. Rekommenderas verkligen att köpa. 


Onsdag och Torsdag nästa vecka bär det av för mig och två kollegor, på en kurs genom facket till Stockholm. Det blir utbildning på båten upp, studiebesök på Lo-Borgen och något mer ställe, middag någonstans och på kvällen ser vi Roxette i Globen. Ska bli kul! :) Bor på nåt hotell över natten och sen är det utbildning på båten hem, och därefter avslutas det på Arbetarrörelsens hus. Hoppas och tror att det kan bli bra. Förhoppningsvis lär man sig något bra, och får betalt och gratis konsert på köpet. Man har det för bra ibland. :P


Den 9:e november blir det en partylite-visning hos mig, så jag hoppas och tror att några stycken kanske är intresserade och vill komma till mig på en mysig kväll. :)


För övrigt så rullar allt på som vanligt. Händer inte så mycket kul i mitt liv just nu, men en del ljusglimtar finns det här och var. :) Mycket lugna myskvällar med vännerna har det blivit på senaste. En och annan hockeymatch har setts mm. 

Är riktigt sugen nu på att anordna een fest eller liknande med mitt vänskapsgäng. Får se till att börja planera något bra som kanske kan äga rum innan jul. För den är ju snart här igen. :)


Snart sängdags. Natti alla.


Puss <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viola Klasson - 19 juli 2012 13:00

..till en fyra veckor lång härlig semester. :) Ska bli så skönt att bara släppa allt och koppla av! :) Ta dagen som den kommer och umgås med dem finaste man kan tänka sig! :) Men denna semester blir inte som den brukar vara. Jag har ju haft som ...

Av Viola Klasson - 5 juli 2012 13:18

4 veckors semester! :) Ska bli helt underbart att få vara helt ledig och njuta av alla fina människor som jag ska träffa och umgås med. :) Så underbart att bara ta dagarna som de kommer. Inte så mycket planering bortsett från eventuella resor till fa...

Av Viola Klasson - 25 juni 2012 15:29

Regnet öser ner utanför.. En bättre ledig dag kunde man haft.. Humöret är inte på topp och har nära till tårar idag.. Vet inte riktigt vad det är med mig ibland.. Men då saknaden av moster är stor, och jag har min cancersjuka kollega i tankarna hela ...

Av Viola Klasson - 15 juni 2012 13:26

Sommaren startades med att delta i Tjejruset med ett gäng fina kollegor. :) 5,2 km skulle klaras av, och det gjorde vi bra. Några sprang, och några gick. Vi var bra uppdelade och alla klarade sin bit väldigt bra! :) Riktigt kul var det. Alla fick med...

Av Viola Klasson - 30 maj 2012 23:08

..har nu gått sedan himlen fick en vacker ängel. 4 långa månader som jag inte fått höra rösten från, eller fått ett enda sms av den person som jag hade som mest kontakt med.. Vi kunde höras flera gånger om dan ibland. Prata timtal i telefon eller l...

Ovido - Quiz & Flashcards