Direktlänk till inlägg 19 juli 2012

3 dagar kvar..

Av Viola Klasson - 19 juli 2012 13:00

..till en fyra veckor lång härlig semester. :) Ska bli så skönt att bara släppa allt och koppla av! :) Ta dagen som den kommer och umgås med dem finaste man kan tänka sig! :)


Men denna semester blir inte som den brukar vara. Jag har ju haft som vana att hälsa på moster i Kumla en gång varje sommar, men inte detta året.. Traditioner är inte till för att brytas, men i detta fallet så går det inte att ändra på det som skett.. Saknaden är obeskrivlig och svår, och jag tänker på henne varje dag! <3


Tror inte jag skriver nog ofta om hur lycklig jag är över att ha såna fantastiska vänner i mitt liv. Dem är dem allra bästa och jag mår så bra när jag är med er! Ni vet vilka ni är! :) <3


Lite jobb kvar nu, sen firar jag in semestern på Hannahs fest på Fårö på Lördag. Ska förstås jobba på söndagkvällen men ska passa på att fira in den då redan. :) Ser fram emot det! :)


Nu är det dags att göra sig klar för att sen gå o jobba. Mulnar på bra utanför. Antar att regnet öser ner när det väl är dags att bege sig. Slår ju aldrig fel. :P 


Ha en fin dag alla! Och kom ihåg en sak. Berätta för era nära och kära hur mycket ni älskar dem och värdesätter att dem finns i ert liv. Man säger det inte nog för ofta, och det kan komma en dag när man inte får säga det alls. Så kärlek och respekt till alla fina! Och till mina nära och kära vill jag säga: JAG ÄLSKAR ER! <3

 
 
ullie

ullie

20 juli 2012 15:29

Älskar dej oxå <3 usch ja det e lätt att man glömmer bort att säga det
säger till maken o barnen typ 10 ggr per dag i stället hahah

härligt att ha sem snart.. ska ha lite mindre tider på jobbet nu kanske något lugnare men det e kul att jobba där me
ha en mysig helg då kram

http://weberskold.blogg.se

 
ullie

ullie

14 september 2012 15:34

Hoppas sem va härlig men nu har du inte varit här inne på tid o evighet hahah

inte kom du hit påsem heller? kram

http://weberskold.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viola Klasson - 5 juli 2012 13:18

4 veckors semester! :) Ska bli helt underbart att få vara helt ledig och njuta av alla fina människor som jag ska träffa och umgås med. :) Så underbart att bara ta dagarna som de kommer. Inte så mycket planering bortsett från eventuella resor till fa...

Av Viola Klasson - 25 juni 2012 15:29

Regnet öser ner utanför.. En bättre ledig dag kunde man haft.. Humöret är inte på topp och har nära till tårar idag.. Vet inte riktigt vad det är med mig ibland.. Men då saknaden av moster är stor, och jag har min cancersjuka kollega i tankarna hela ...

Av Viola Klasson - 15 juni 2012 13:26

Sommaren startades med att delta i Tjejruset med ett gäng fina kollegor. :) 5,2 km skulle klaras av, och det gjorde vi bra. Några sprang, och några gick. Vi var bra uppdelade och alla klarade sin bit väldigt bra! :) Riktigt kul var det. Alla fick med...

Av Viola Klasson - 30 maj 2012 23:08

..har nu gått sedan himlen fick en vacker ängel. 4 långa månader som jag inte fått höra rösten från, eller fått ett enda sms av den person som jag hade som mest kontakt med.. Vi kunde höras flera gånger om dan ibland. Prata timtal i telefon eller l...

Av Viola Klasson - 10 maj 2012 12:43

Hoppas jag iaf. :) Det är bättre väder nu och det blåser äntligen varma härliga vindar. Nu är sommaren inte långt borta. Underbart! :)   Tiden går fort märker man. Redan 10 Maj idag. Man hinner inte riktigt med.. Jag jobbar och sliter och det...

Ovido - Quiz & Flashcards