Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

Vårvärmen har kommit för att stanna.

Av Viola Klasson - 10 maj 2012 12:43

Hoppas jag iaf. :)

Det är bättre väder nu och det blåser äntligen varma härliga vindar. Nu är sommaren inte långt borta. Underbart! :)


Tiden går fort märker man. Redan 10 Maj idag. Man hinner inte riktigt med..

Jag jobbar och sliter och det är riktigt skönt med ett nytt schema med lite mera timmar och en ansvarspost. Känns riktigt bra! Har tagit mig upp till en halvtid iaf. Hoppas ju såklart på mer timmar men är nöjd som det känns nu. :) Man får ta lite extra också så hjälper det upp det en del. :)


För ett par helger sedan var jag, lillebror och morbror iväg och städade ur Linnéas lägenhet. Med god hjälp av hennes kille också och hans mamma. Det var kämpiga tider när vi var där men vi fixade det, och åkte hem, starkare än någonsin. Alla dessa svåra stunder man genomgår gör att man växer som människa. Man blir starkare inom sig och man får mer styrka att klara av vardagen här hemma. 


Jag ser tydligt vilka som är mina verkliga vänner och vilka som verkligen bryr sig om mig. Utan alla er fina hade jag nog inte fixat detta. Ni är så fina som hör av er, drar med mig på saker och gör alla mina dagar bättre. Tackar mycket för alla skratt jag får med ert härliga sällskap. Det sägs att ett gott skratt förlänger livet, och jag tror att det stämmer ganska bra. Tack alla fina! :) Jag älskar er och ni har alla varsinn plats i mitt hjärta! <3 Ni vet vilka ni är! :) <3


Valborg har varit och den firades hemma hos Peter och Linda. Vi var ett mysigt litet gäng som grillade, drack gott, och mös vid en hemmagjord majeld. :) Tack fina ni för en bra kväll! :) 


Har gett mig fasen på nu att körkortet skall fixas. Det är ju en sån frihet att kunna ta sig själv när man vill, utan att vara beroende av alla andra. Var ute och körde en sväng med Kalle igår, och avslöt kvällen hos två vänner i Hall. :) Trevligt som alltid! :) 


Har lite andra planer med på saker som skall förändras i mitt liv, men det kommer vi till snart.. Det måste kollas upp lite saker först. Återkommer om det..


Börjar bli dags nu att fixa lite hemma, göra mig själv klar och sen spendera resten av dagen på jobbet. :) 


Ha en fin dag alla!


Puss <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Viola Klasson - 19 juli 2012 13:00

..till en fyra veckor lång härlig semester. :) Ska bli så skönt att bara släppa allt och koppla av! :) Ta dagen som den kommer och umgås med dem finaste man kan tänka sig! :) Men denna semester blir inte som den brukar vara. Jag har ju haft som ...

Av Viola Klasson - 5 juli 2012 13:18

4 veckors semester! :) Ska bli helt underbart att få vara helt ledig och njuta av alla fina människor som jag ska träffa och umgås med. :) Så underbart att bara ta dagarna som de kommer. Inte så mycket planering bortsett från eventuella resor till fa...

Av Viola Klasson - 25 juni 2012 15:29

Regnet öser ner utanför.. En bättre ledig dag kunde man haft.. Humöret är inte på topp och har nära till tårar idag.. Vet inte riktigt vad det är med mig ibland.. Men då saknaden av moster är stor, och jag har min cancersjuka kollega i tankarna hela ...

Av Viola Klasson - 15 juni 2012 13:26

Sommaren startades med att delta i Tjejruset med ett gäng fina kollegor. :) 5,2 km skulle klaras av, och det gjorde vi bra. Några sprang, och några gick. Vi var bra uppdelade och alla klarade sin bit väldigt bra! :) Riktigt kul var det. Alla fick med...

Av Viola Klasson - 30 maj 2012 23:08

..har nu gått sedan himlen fick en vacker ängel. 4 långa månader som jag inte fått höra rösten från, eller fått ett enda sms av den person som jag hade som mest kontakt med.. Vi kunde höras flera gånger om dan ibland. Prata timtal i telefon eller l...

Ovido - Quiz & Flashcards