Alla inlägg under juli 2012

Av Viola Klasson - 19 juli 2012 13:00

..till en fyra veckor lång härlig semester. :) Ska bli så skönt att bara släppa allt och koppla av! :) Ta dagen som den kommer och umgås med dem finaste man kan tänka sig! :)


Men denna semester blir inte som den brukar vara. Jag har ju haft som vana att hälsa på moster i Kumla en gång varje sommar, men inte detta året.. Traditioner är inte till för att brytas, men i detta fallet så går det inte att ändra på det som skett.. Saknaden är obeskrivlig och svår, och jag tänker på henne varje dag! <3


Tror inte jag skriver nog ofta om hur lycklig jag är över att ha såna fantastiska vänner i mitt liv. Dem är dem allra bästa och jag mår så bra när jag är med er! Ni vet vilka ni är! :) <3


Lite jobb kvar nu, sen firar jag in semestern på Hannahs fest på Fårö på Lördag. Ska förstås jobba på söndagkvällen men ska passa på att fira in den då redan. :) Ser fram emot det! :)


Nu är det dags att göra sig klar för att sen gå o jobba. Mulnar på bra utanför. Antar att regnet öser ner när det väl är dags att bege sig. Slår ju aldrig fel. :P 


Ha en fin dag alla! Och kom ihåg en sak. Berätta för era nära och kära hur mycket ni älskar dem och värdesätter att dem finns i ert liv. Man säger det inte nog för ofta, och det kan komma en dag när man inte får säga det alls. Så kärlek och respekt till alla fina! Och till mina nära och kära vill jag säga: JAG ÄLSKAR ER! <3

Av Viola Klasson - 5 juli 2012 13:18

4 veckors semester! :) Ska bli helt underbart att få vara helt ledig och njuta av alla fina människor som jag ska träffa och umgås med. :) Så underbart att bara ta dagarna som de kommer. Inte så mycket planering bortsett från eventuella resor till fastlandet. :) Vill till Jönköping för att besöka storebror med familj, så hoppas att det blir en resa dit. :) Blir det en tripp till Jönköping så ska jag kanske göra en speciell sak där. Vi får se hur det blir. :) :) Sen blir det även en tripp till Ullared med några vänner! :) Ska bli riktigt skoj! :) 


Var på mosters grav igår och satte blommor från Fredric som han skickat hit. Lade även några stenar där som det stod "Saknar Dig" och "Jag Älskar Dig" på. Och la även dit tre st röda rosor i keramik. Blev jättefint alltihopa! <3

Två bilder kan ni se här: 


        


Igår kväll var jag och några vänner på Black Sheep Arms och åt middag. Vi var där för att överraska och fira en fin vän som fyllde år. :) Kvällen vart lyckad, maten var god och sällskapet var väldigt trevligt! :) Tack alla fina för en fin kväll! :) <3


Nu är det dags att göra sig klar för att sedan gå till jobbet! :) 

Ha en fin dag alla! :)

Puss <3 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards