Alla inlägg den 15 april 2011

Av Viola Klasson - 15 april 2011 21:34

Halva April är redan gången. Jösses vad tiden går fort nu. Snart är det sommar igen! :) Man ser vårtecken vart man än går och det är för varmt att gå i solen med jackan på nästan. Men med min förkylning jag dragit på mig så får jackan vara på ett tag till...


Mycket jobb i vanlig ordning. Har fått lära mig hur man beställer korv nu till Föärbutiken. Ville ha mera ansvar så en början har hänt och det har jag lärt mig iaf. Ska minsann visa vad jag går för och göra ett bra jobb. :) 

Fick höra igår av en nära kollega hur nöjd den personen var med mig och hur duktig jag är när jag jobbar. :) Sånt som alla förtjänar at få höra, men det känns mycket bra att jag gör bra ifrån mig! :) 

Och igår när jag stod i Självscanningskassan så kom en väldigt glad och trevlig kund fram till mig. Han tyckte det var bra att jag stod där för då gick det fort att betala. - Jo men tänk om du får en avstämning då, då går det ju inte så fort, tyckte jag. -Nä men det gör mig ingenting för då får jag ju umgås längre med dig! :) Glad blir man av att höra sånt! Han gjorde min dag! :)


Igår fyllde min bästaste morbror år och idag fyller en av mina härliga mostrar år. Morbror fick en present och blommor av mig igår, och moster hade fått blomsterbud hemma till sig på fastlandet idag! :) Kul att kunna göra någon glad! :) Grattis till er båda! :)


Fick ett sug av att besöka henne under Valborgshelgen men kom på att vi har ju inventering på just Valborgsmässoafton kl 05.00-08.00 den morgonen. Så tror inte jobbet blir så glada om jag åker iväg då. Får kolla upp det och se hur jag gör med den saken. 

Den 27:e blir det iaf Stockholmsvisit över dagen med finaste Eva och Helena + Evas mamma. Klänningar ska shoppas och roligt ska vi ha! :) <3


Efter en lång stressig arbetsdag ser jag nu på Robyns konsert - Live från Stockholm som visas på Svt. En riktigt one hell of a grym tjej det där! :) Hade varit grymt att se henne live. 


Funderar på att gå och se Europe och Takida den 1/8 när dom kommer till ön då. Hade varit skoj, och det är isf dags att beställa biljetter nu till det! Tåls att funderas lite till på. :)


Tänkvärt: 


<3 Du väljer själv vilka människor som du vill ha i ditt liv. Du ser vem som bygger upp dig och vem som drar ner dig. Att omge sig med människor som är negativa och destruktiva gör nåt med oss. Vi blir trötta, slitna, känner oss kraftlösa och ljuset i våra ögon blir allt svagare dag för dag. Tänk över vem du vill ha i ditt liv. Vem som ger och vem som bara tar. Behåll de underbara personer som värdesätter och respekterar dig för den du är! <3


<3 Alla mina fina människor i mitt liv har alla en plats i mitt hjärta! Vanner, familj och kollegor! Kärlek och omtanke till er! :) <3


Hoppas alla har en bra Fredagkväll! :)


<3 Puss & kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards