Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Viola Klasson - 1 juli 2011 12:46

Dagarna efter helgen vart lite turbulenta. Mycket som hände och många känslor som var i omlopp. Som tur var så har allt lagt sig och nu är allt som vanligt igen! :) 


Senaste dagarna har jag spenderat med lillebror. Vi har gjort stan, spelat en omgång minigolf med Peter på snäck i onsdags, och så tog herrn ett dopp i Tisdags, men det var kallt. Han kom bara i halvvägs sen gav han upp, he he. :) 


Ikväll ska jag bjuda Micke, Kalle, Danne, Tina och Peter på min hemgjorda Tacopaj med tillbehör, sen får vi se vad kvällen bjuder på. :)


Söndag morgon bär det av till Jönköping för att träffa storebror med familj. :) Ska bli mysigt! Jag är hemma igen på Fredag. :)

På Lördag ska min kollega gifta sig så då ska jag gå på hennes bröllop i Hemse. :) Måndagen veckan efter bär det av med lillebror till moster, och vidare till mamma. :) Skönt att komma ifrån ön ett tag, även fast man saknar alla därhemma också. :)


Just nu sänder jag en tanke till alla duktiga Maxianer som jobbar och sliter i värmen! Miss you guy´s! <3


Puss på er! :)

Ovido - Quiz & Flashcards