Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Viola Klasson - 11 juli 2011 11:51

Hej alla som läser! :)


I Torsdags kväll kom jag hem från Jönköping där jag varit och hälsat på min storebror Rickard, hans fru Susanne och deras tvillingar Elton och Elliott. Blev några mysdagar med dem. Lite halvkasst väder men en massa bus, lite shopping och en sväng till Ikea blev det iaf. Kvällarna avslöts med film och en och annan öl till det. :) Saknar dem redan, men skall försöka träffa dem när jag är hos mamma. Då är det nära att möta dem i Ulricehamn för en fika. :) <3


Fredags var det en städ och fixardag. Syster och barnen var förbi på fika och Peter kom in och umgicks hos Kalle på kvällen. Han har skaffat en tjej nu som heter Linda. Dom passar riktigt bra ihop och jag är så glad för deras skull. :) Välbehövligt för honom! :) Underbart när ens vänner mår bra och är kära. Då mår jag också bra! :) <3


I Lördags var det äntligen dags för en dag som många väntat på. Min kollega Eva Johansson gifte sig i Hemse kyrka med sin Andreas Persson. Jättevackert bröllop. <3 Så fina båda två. :) Efter vigseln tog jag och Helena Kallin (vår andra kollega som också var med ) en promenad till Evas föräldrar där det var uppställt tält och uppdukat för middag och trevligheter på kvällen. Tipspromenad, god mat och fantastisk tårta, allsång och lite trubadur avslöts kvällen med. Supermysigt alltihopa! Stort tack till er båda för att jag och Helena fick äran att närvara på er stora dag!  =) <3 Stort lycka till i framtiden! :) <3


Gårdagen bestod av städ och tvätt, sen spenderades kvällen med goda vänner. Blev varsin pizza på Restaurang Florence som ligger på Visby Hamn. Mysigt! :)


Idag är det återigen packning som står på schemat. Denna gången tar jag med mig min finaste lillebror och åker till moster i Kumla först, sen vidare till mamma och småsyskonen. Vara där några dagar och sen tillbaka till Kumla, innan det blir färd igen hem till ön. Sen är det ju nästan dags för att börja jobba igen. Jösses vad dessa veckor går fort alltså. Tur att man hinner med en hel del och en massa mys! :) Har blivit lite mycket resande men det är det värt för att få träffa alla underbara som finns i mitt liv! <3


Kommer såklart att sakna alla fina här hemma dom här dagarna som jag är iväg nu men jag finns på mobilen så vi hörs av såklart och hittar på något skoj när jag är hemma igen! :) <3 


Ha det toppen alla ni fina! :)


Puss på er! <3

Ovido - Quiz & Flashcards