Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Viola Klasson - 5 mars 2011 13:33

Hej alla glada! 


Solen skiner och vårkänslorna spirar med den. Underbart väder och ljusare tider. Nu är det ljust tidigt på morgonen igen och ljust ända till efter kl 17 på kvällarna. Härligt! :-) Man blir så mycket piggare då! :-)


Livet går sin gilla gång och jag jobbar en hel massa nu. :-) En kollega blev pappa för ett par veckor sedan så vi har alla täckt upp hans pass. Blev lite extrapass för mig då jag egentligen skulle varit ledig. Bra med extrapengar på kontot och så ställer man gärna upp för sina kollegor! :-) Det har man igen en annan gång! :-)


Hade möte med min kassachef häromdagen som gick över förväntan måste jag säga. Han var mer nöjd med mig än jag trodde. Kul! :-) Nu har vi satt ett långsiktigt mål också som jag skall uppnå. Vi får se hur lång tid det tar. ;-)


Såg min systerdotter Felicia spela fotboll i Krullis Cup i Torsdags. Ettorna på Lyckåkerskolan. Hon var en mycket duktig målis. Dom vann 2 matcher, spelade en oavgjord och förlorade 1. Jätteduktiga och fyllda med energi och känslor.


Denna helgen händer inte så mycket. Jobbarkväll både igår och idag. Dagarna spenderas hemma med städ, pyssel och annat att fördriva tiden med. Imorgon är det en ledig Söndag. Då ska jag se Endre-tjejerna spela innebandy och sen får vi se vad dagen bjuder på. :-) Umgänge med vänner blir det också. :-)


Hoppas alla får en härlig helg, och speciellt DU! :-)


Puss <3

Ovido - Quiz & Flashcards