Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Viola Klasson - 22 mars 2011 22:58

Jobbar endast Måndag och Söndag! Härligt! :)

Gårdagen var det då jobb 14-18 i Förbutiken och så blev det en del bakning inför årsdagen den 24:e. :) Har fått ihop kolakakor, havrekakor, kokostoppar och chokladmuffins. Tanken är att även göra mina nougatkakor, och så ska det svängas ihop två stycken tårtor till Torsdag så är jag sen redo för alla fikagäster från Torsdag och framåt. Ni får droppa in i omgångar torsdag-lördag på dagtid. Får inte plats med så många i taget. Tur att jag är ledig så att jag får ihop allt. 


Våren är äntligen här! :D Vårkänslorna är i full gång och nu finns en stor längtan till sommaren och värmen. :) 


Idag blev det ett besök hos frissan. Har klippt håret en bit och färgat om det i en röd-brun färg. Blev superfint! :) 


Imorgon står tvätt och städning på schemat. Ska hämta paket på Ica Wisborg. Har beställt hem boken The Secret - Law of attraction,  som skall vara så himla bra. Sägs att den förändrar hela ens livssyn. Återstår att se efter jag läst den! ;) Inväntar även lite nya kläder från Företaget Bon Prix. Hoppas dom är lika fina i verkligheten som dom var på bilderna. Och att dom är fina på mig. :) En del plagg kan se väldigt snygga ut, men när man själv provar dom så känns det inte alls bra... Skulle vilja bege mig till storstan för en shoppingrunda snart. Välbehövligt! 


På Fredag kväll är det dags för det årliga Maxi-mästerskapet i Bowling på Kanonen. Bowling, öl och härliga människor. Lär bli en bra kväll med många skratt! ;)

Lördag kväll är det bokat bord på Restaurang Joda, där det ska ätas mat i goda vänners lag! Kan bli riktigt mysigt hoppas jag! :)

Veckan avslutas med jobb 15-20 i kassan på Söndag kväll. :)




Förvirrad, fundersam och orolig... Ogilla en del händelser just nu.. Hoppas på bättring och förändring.. Ärlighet och tillit.. Varför dra in mig när jag helst av allt inte ville veta.. Samtidigt som jag kanske ville veta och försöka hjälpa till... Vilket nu inte går... Hmmmm..... :( 

Ovido - Quiz & Flashcards