Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Viola Klasson - 27 mars 2011 13:24

Började bra i måndags med fyra timmars jobb 14-18. 

Tisdag och Onsdag var det bakande, städande och fix inför min årsdag som firades i Torsdags. Fullt ös både Torsdag och Fredag med en massa härliga besökare. Fina blommor fick jag och en del andra presenter.

I Fredags var det Maxi-mästerskap i Bowling på Kanonen med ca 30 st från Ica Maxi. Vi bowlade, åt pizza, drack diverse drycker och hade prisutdelning. Grattis till Johan Borre som fick överta första priset efter erik som knep första platsen förra året. :)

Igår blev det en lugn förmiddag hemma. Mötte upp lillebror på stan och gick runt där ett tag med honom. Köpte nya vårskor och lite andra saker. :) 

I går kväll var jag på restaurangen Joda på Visby Hamn med ett gäng underbara vänner. God mat o dryck, många härliga skratt och busigheter! Alltid lika skoj!!  Tack alla för att ni finns i mitt liv och förgyller min vardag! <3

Mysdag är det här nu med lillebror. :)

Nu är det snart dags att göra sig i ordning för att jobba 15-20 ikväll. Så blev hela 9 timmars arbete denna veckan. Riktigt skönt att ha varit ledig såhär mycket för en gångs skull! :) Underbart! 


Hoppas alla får en fin Söndag och ett fint avslut på veckan! :) <3

Puss & Kram till dom bästa! 

Ovido - Quiz & Flashcards